O nama
Hrabri telefon predstavlja sigurno i povjerljivo mjesto kojem se možeš obratiti kako bi porazgovarao/la sa stručnom osobom i potražio/la savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji. Namijenjen je svoj djeci i tinejdžerima, bez obzira na problem koji imaju - to mogu biti ljubavni problemi, poteškoće u učenju ili situacije u kojima ih netko iz okoline zlostavlja ili zanemaruje. Naša linija je mjesto gdje možeš govoriti o svojim osjećajima, o situacijama koje te čine zbunjenim te o situacijama zbog kojih stječeš dojam da se tvoja prava krše na bilo koji način.
Činjenice o Hrabrom telefonu:
- jedina besplatna linija za djecu u Hrvatskoj
- sa svima kojima je puno lakše pisati nego pričati razgovaramo putem chata ili e-maila
- znamo da te može biti strah ili sram javiti nam se
- linije su otvorene svakim radnim danom od 9 do 20 sati, a chat od 15 do 19
Javljanje Hrabrom telefonu je povjerljivo, što znači da sve što kažeš ostaje između tebe i Hrabrog telefona, a informacija da si zvao/la neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu pa je tvoj razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona još više povjerljiv. Više o povjerljivosti možeš pročitati ovdje.
Tijekom razgovora je tvoja anonimnost sačuvana, što znači da ne moraš reći svoje ime, prezime, iz kojeg grada zoveš i bilo koje druge podatke, tako da se možeš osjećati sigurno u razgovoru i povjeravanju onog što te muči. Dovoljno je da samo nazoveš i otvoreno pričaš o problemu koji te muči.
Isto je važno naglasiti da nas možeš dobiti potpuno besplatno, nazivajući s bilo kojeg telefona – fiksne linije, mobitela, pa čak i javnog telefona bez telefonske kartice, dovoljno je utipkati broj 116 111. Na taj način smo omogućili da nas moežeš nazvati bez obzira gdje se nalaziš i kakvog si imovinskog statusa (posjeduješ li mobitel ili ne) pa možeš potražiti pomoć bez ikakvih troškova.
Kako izgleda kada nazoveš Hrabri telefon?
Kada se javiti Hrabrom telefonu?
- ako imaš neki problem o kojem želiš razgovarati – to može biti bilo što (od samoozljeđivanja i stresa u školi do ljubavnih problema i poteškoća s vršnjacima ili u obitelji)
- ako trebaš podršku i pomoć – tu smo da te saslušamo
- ako te bilo koja osoba iz tvoje okoline na bilo koji način ugrožava
- ako se bojiš za svoju sigurnost i/ili za svoj život
- ako želiš razgovarati o bilo čemu
S kim ću razgovarati? Tko će mi odgovoriti?
Savjetovatelji Hrabrog telefona su educirani mladi ljudi koji puno slušaju i pričaju s djecom i mladima. Oni su svi volonteri, što znači da za svoj rad na Hrabrom telefonu ne dobivaju novac.
Naši savjetovatelji su svi u jednom trenutku bili djeca i imaju različita iskustva iz svog djetinjstva, ali neće pretpostavljati stvari o onome što te muči ili kako se možda osjećaš. Njihov fokus ćeš uvijek biti ti i zbog toga savjetovatelji ne pričaju o sebi i ne odgovaraju na osobna pitanja. Savjetovatelji su stvarne osobe koje brinu o tebi i žele ti pomoći.
Savjetovatelj na Hrabrom telefonu:
- zna da ti je potrebno puno hrabrosti da nam se javiš
- će ti dati da si uzmeš vremena koliko ti treba da započneš razgovor
- te želi saslušati i čuti što imaš za reći
- je svjestan kakvi bi te sve problemi mogli brinuti
- je prijateljski raspoložen i neće te osuđivati ili omalovažavati
- je osoba kojoj možeš vjerovati
Podijeli